برگزاری مراسم تکریم از زحمات رئیس سابق اداره پرستاری دانشگاه و معارفه رئیس جدید این اداره


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه سال جاری مراسم تکریم از زحمات و خدمات ارزنده محمود یحیائی رئیس سابق اداره پرستاری دانشگاه و معارفه داوری رئیس جدید اداره پرستاری دانشگاه با حضور دکتر خالقی هاشمیان سرپرست معاونت درمان دانشگاه، دکتر سلیمانی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی، جوادی فر رئیس نظام پرستاری سمنان ، مدیران خدمات پرستاری بیمارستانهای تابعه و جمعی از مدیران و کارکنان معاونت درمان دانشگاه در سالن جلسات امام جواد(ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر خالقی هاشمیان سرپرست معاونت درمان دانشگاه ضمن قدردانی از محمود یحیائی در دوران تصدی ریاست اداره پرستاری این دانشگاه، گفت: بی‌شک نقش به سزای رئیس پرستاری در مدیریت کادر پرستاری برای ارائه خدمات به بیماران مهم است و امیدوارم این امر مهم همچون سابق تداوم داشته باشد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه با اشاره به شیوع کرونا ویروس در سال های اخیر، از  زحمات دلسوزانه و خدمات ارزشمند یحیائی رئیس سابق اداره پرستاری به عنوان سکان دار کادر پرستاری که در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند، تشکر کرد.

وی افزود: همه ما شاهد این بودیم که جناب آقای یحیائی در این مدت ۶ سال با دلسوزی، سعه صدر و پشتکار مثال زدنی برای خدمت به مردم تلاش کردند و برای این عزیز عاقبت بخیری و موفقیت روزافزون در مسئولیت جدید را آرزومندیم.

جوادی فر رئیس نظام پرستاری سمنان نیز با قدردانی از تعامل و همکاری اداره پرستاری دانشگاه با نظام پرستاری در دوران ریاست محمود یحیائی، بیان داشت: در این مدت همیشه اداره پرستاری دانشگاه در کنار نظام پرستاری بوده و برای قدر نهادن به کادر پرستاری و همچنین خدمت رسانی به مردم بسیار کوشا و فعال بوده است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

ادامه مطلب  بهترین کلینیک های درمان موثر لکنت در لیلان 09121623463

دکتر سلیمانی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی از رئیس سابق اداره پرستاری قدردانی کرد و انتصاب داوری را تبریگ گفته و بر ادامه تعامل و همکاری دانشکده و اداره پرستاری درراستای ارتقائ خدمات تاکید نمود.

محمود یحیائی رئیس سابق اداره پرستاری دانشگاه در ادامه ضمن قدردانی از کارکنان اداره پرستاری دانشگاه ، مدیران خدمات پرستاری بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه و تمامی کادر شریف درمان که در طی دوران تصدیشان با وی صمیمانه همکاری داشتند، قدردانی کرد و گفت: در طول مدت نزدیک به ۶ سال خدمتم در این سمت، خدمت به مردم برای من اولویت اصلی و اول بوده و خواهد بود و انشالله که بتوانیم در مجموع عمر خدمت و حیاتم با خدمت رسانی هر چه بهتر عاقبت بخیر شویم.

رئیس سابق اداره پرستاری دانشگاه با تبریک به داوری رئیس جدید اداره پرستاری، بیان داشت: کادر درمان جزکارکنان زحمتکش و خدوم دانشگاه هستند و برای شما نیز که جزئی از این جامعه خدوم هستید، آرزوی توفیق روزافزون از درگاه الهی مسئلت می‌نمایم.

داوری رئیس اداره پرستاری دانشگاه ضمن قدردانی از خدمات ارزنده یحیائی، از حسن اعتماد مسئولین دانشگاه قدردانی و  ابراز امیدواری نمود در کنار و با حمایت کارکنان و مسئولین بیمارستان ها بتواند در راه ارتقای کیفیت ارائه خدمت به بیماران مثمر ثمر باشد.

در ادامه حاضرین از جلسه به بیان نکته نظرات خود پرداختند و در پایان این مراسم از محمود یحیائی با اهدا لوح تقدیری از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و هدایایی قدردانی شد.

لازم به ذکر است: محمود یحیائی در سمت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مدیر اجرائی حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مشغول به خدمت می باشد.

ادامه مطلب  آخرین آمار وضعیت کرونا در استان مازندران / یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ – ۱۴۰۰/۰۵/۱۰



Source link

Related posts

Leave a Comment