مرکز توانبخشی گفتار توان گستر


مرکز توانبخشی گفتار توان گستر از سال 1378 کار خود را آغاز کرد و درحال حاضر مشغول به ارائه خدمات توانبخشی تخصصی کودکان و بزرگسالان در زمینه های :
گفتاردرمان – کاردرمانی – نوروفیدبک –  روانشناسی – اختلالات یادگیری -بازی درمانی- موسیقی درمانی می باشد.
اختلالات گفتاری به عنوان یک نشانه هستند که می توانند بیانگر اختلالات مختلفی از جمله، کم توانی ذهنی، نقص در شنوایی، محرومیت های روانی- اجتماعی، اوتیسم، زبان پریشی و یا فلج مغزی باشند و تشخیص به موقع و مداخله زودهنگام می تواند باعث کاهش عوارض شناختی، اجتماعی و هیجانی در فرد مبتلا و بهبود نتایج گردد.

کلینیک گفتار درمانی گفتار توان گستر کرج، به عنوان یکی از بهترین کلینیکهای گفتار درمانی در کرج شناخته می‌شود. این مرکز، با داشتن تجهیزات پیشرفته و فناوری روز دنیا، به بهبود درک از کلام، افزایش قدرت حافظه کوتاه و بلند مدت، بهبود تمیزشنیداری، تقویت توجه شنیداری و تحلیل شنیداری در کودکان کمک می‌کند.

در این مرکز، از تکنیک‌های تقویت عضلات فک و صورت و درمان اختلالات بلع و آب ریزش دهان استفاده می‌شود. به علاوه، این مرکز به بهترین مرکز گفتار درمانی در کودکان فلج مغزی تبدیل شده است.

خدمات تخصصی گفتار درمانی در مرکز گفتار توان گستر کرج، برای کودکان با مشکلات یادگیری نیز در دسترس است. برای اولین بار در ایران، این مرکز از تجهیزات اتاق شنیداری استفاده می‌کند که به کودکان با مشکلات یادگیری کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را درمان گفتاری خود ببخشند.

بنابراین، اگر به دنبال یک مرکز گفتار درمانی با تجهیزات پیشرفته و خدمات تخصصی هستید، کلینیک گفتار درمانی گفتار توان گستر کرج، بهترین گزینه برای شماست.

ارزیابی و مشاوره رایگان اختلالات گفتاری – توانبخشی

روزهای شنبه و دوشنبه ایام غیر تعطیل بین ساعت 19 الی 20

مرکزتوانبخشی گفتار توان گستر به آدرس:

کرج، رجایی شهر، بلوار انقلاب، بین 13 و 14 نبش میدان اتحاد، ساختمان آراد، طبقه دوم

شماره تماس

09121623463

02634405830

02634447071

02634447075

02634471795

و نیز شما می توانید در اینستاگرام از طریق پیجهای اینستاگرامی :

https://instagram.com/siavash_ataee

https://instagram.com/siavashataee

https://instagram.com/goftatavangostar

https://instagram.com/Device_speech_aid

از آخرین پستهای درمانی ما در حوزه های مختلف استفاده کنید .





Source link

ادامه مطلب  اسم و آدرس بهترین گفتاردرمانیهای کرج در سرحدآباد

Related posts

Leave a Comment