دیدار رئیس دانشگاه با سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز شنبه بیست و ششم تیر ماه سال ۱۴۰۰، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، با علیرضا دوست محمدی سرپرست این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار دکتر دانائی رئیس دانشگاه با تبریک انتصاب وی و آرزوی موفقیت در این مسئولیت، از زحمات مدیر کل سابق این اداره کل قدردانی کرد.

دکتر دانائی با اشاره به شرایط بروز و شیوع کرونا در کشور و اثرگذاری این شرایط در بحث گردشگری، گفت: ایجاد محدودیت های ایجاد شده در کشور و به تبع آن در استان سمنان، در تمامی صنوف به ویژه فعالین حوزه توریسم و گردشگری را با مشکلات اقتصادی روبه رو کرده است که با توجه به اجتناب ناپذیر بوده این شرایط، رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و کاهش میزان مبتلایان  و در نتیجه کنترل و مدیریت این بیماری باعث عبور از این شرایط خواهد شد.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به دریافت مجوز IPD و جذب بیماران بین الملل در تعدادی از مراکز تحت پوشش دانشگاه، افزود: ایجاد شرایط مناسب و امکانات لازم درخصوص تسریح جذب بیماران بین الملل و بحث توریسم درمانی نقش بسزایی در رونق اقتصادی استان و همچنین انتقال فرهنگ اصیل منطقه و شناساندن آثار باستانی و کهن و همچنین آثار طبیعی این استان به سایر نقاط جهان و در نتیجه جذب گردشگر در سایر حوزه ها خواهد داشت.

سپس علیرضا دوست محمدی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به تلاش ها و زحمات هفده ماهه تمامی مدیران و تلاشگران حوزه سلامت کشور به ویژه استان سمنان، گفت: ایثار و جانفشانی تمامی مدافعان سللامت در تمامی حوزه های بهداشت و درمان برگ زرین دیگری از رشادت های جوانان این کشور را رقم زده است.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از دریافت مجوز IPD و جذب بیماران بین الملل در مجموعه تحت پوشش دانشگاه، خاطر نشان کرد: این اداره کل آمادگی دارد در تمامی زمینه ها به ویژه در جهت جذب و تسریح حضور بیماران بین الملل و بحث توریسم درمانی تمام و کمال همکاری نموده و نقش خود را به عنوان متولی موضوع گردشگری ایفا نماید.

در ادامه این دیدار که یحیایی مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه و معاون این اداره کل نیز حضو داشتند، در راستای سایر همکاری های فی مابین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

Source link

ادامه مطلب  بهترین کلینیک های درمان موثر لکنت در ونک 09121623463



Source link

Related posts

Leave a Comment