ترکیب اعضای هیئت مدیره هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی لارستان


به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، انتخابات هشتمین دوره سازمان نظام پزشکی لارستان روز جمعه، ۲۵ تیرماه، به صورت همزمان با سراسر کشور در بیمارستان های لار، خنج، اوز و بیرم برگزار خواهد شد.

در این دوره، ۱۷ نفر (۱۰ پزشک، ۲ دندان پزشک، ۱ نفر علوم آزمایشگاهی، ۲ داروساز، ۱ لیسانسه و ۱ ماما) انتخاب خواهند شد که از این تعداد ۷ نفر به عنوان عضو اصلی و ۱۰ نفر به عنوان عضو علی البدل خواهند بود.

هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی در لارستان پس از برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی های لازم، آمادگی کامل خود را برای برگزاری انتخابات پرشور در روز جمعه اعلام کرده است.

تمام تمهیدات لازم اعم از صندوق ها، تعرفه ها و مکان برگزاری انتخابات بررسی شده و روز جمعه راس ساعت ۸ همزمان با سراسر کشور انتخابات نظام پزشکی در ۴ بیمارستان تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان آغاز می شود.

گفتنی است این انتخابات در بیمارستان امام رضا(ع) لار تا ساعت ۱۸ و در بیمارستان های امیدوار اوز، نبی اکرم(ص) خنج و حضرت علی اصغر(ع) بیرم تا ساعت ۱۴ ادامه خواهد داشت که در صورت لزوم می تواند تمدید شود.

 

image_pdfimage_print

Source link



Source link

ادامه مطلب  کلینیک درمان اختلالات یادگیری کرج جهانشهرمیدان گلها خیابان بقایی

Related posts

Leave a Comment